Uutiset

Tuottamamme kyselyn mukaan 99,8% asiakkaistamme ovat tyytyväisiä palveluumme.
Meille asiakkaiden tyytyväisyys on erittäin tärkeää. Meille on kunnia-asia, tietää asiakkaidemme lainantarpeet sekä tarjota laadukasta asiakaspalvelua. Pyrkimyksenämme on aina tyytyväinen asiakas.

Asiakkaiden tyytyväisyys

Keskeytys tunnistautumisessa Nordean asiakkaille

Korjaus: Tunnistautuminen on taas käytettävissä myös Nordean asiakkaille! (24.4.2014)

Aiempi uutinen:

Tunnistautuminen Nordean verkkopankkitunnuksilla on ollut väliaikaisesti pois käytöstä 9.4.2014 eteenpäin.

Viime viikkoina esille tulleen verkkopankkitunnusten kalastelukampanjan seurauksena on onnistuttu toteuttamaan vilpillisiä lainojen nostoja eri pienlainapalveluiden kautta.

Ongelma on kohdistunut suuresti Nordean asiakkaisiin ja heidän verkkotunnuksensa ovat voineet tällaisen rikollisen toiminnan kautta päätyä vääriin käsiin.

Haluamme pitää huolen asiakkaidemme turvallisuudesta ja yhdessä Nordean kanssa katkaisimme tunnistautumiset väliaikaisesti heidän pankkitunnuksillaan.

Avaamme tunnistautumisen Nordean asiakkaille uudelleen heti kun tietojen kalastelu on saatu loppumaan tai paremmin hallintaan. Muiden pankkien asiakkaat voivat hakea lainaa normaalisti.
Yllämainittu toimenpide on normaali käytäntö ja näin toimitaan lähes jokaisessa pienlainayhtiössä Suomessa tällä hetkellä.

Jos Teillä on asiasta kysyttävää, ottakaa meihin yhteyttä seuraavasti:

  • Avaamalla Live Chat -yhteyden asiakaspalvelijaamme sivustomme oikeassa reunassa sijaitsevasta asiakaspalvelukuvakkeesta
  • Lähettämällä meille viestin sivustomme oikeassa reunassa sijaitsevasta asiakaspalvelukuvakkeesta
  • Soittamalla meille numeroon 0600-303060 (1,95€/min) kello 8-16 välisenä aikana
  • Lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen info@bluefinance.fi